کد خبر: ۲۳۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران در نامه‌ای به محسنی بندپی درخواست کرد همه مراسم‌ها و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر تعلیق شود.
ناطقان: علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای به انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران درخواست کرد تا برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌های نمایشگاهی و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.

در این نامه آمده است: پیرو مذاکره حضوری با توجه به شرایط جدی بیماری کووید ۱۹ در استان تهران و لزوم اقدامات مداخله‌ای جامع‌تر خواهشمند است دستور فرمائید تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و فعالیت‌های نمایشگاهی و تجمعات بالاتر از ۱۰ نفر و برگزاری رسمی و غیررسمی مجالس عروسی و ترحیم در استان تهران تعلیق شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین