کد خبر: ۲۳۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در تجهیزات پزشکی ظرفیت خوبی داریم؛ برخی شرکت‌ها صادرات به اروپا انجام می‌دهند که اگر آنها از ظرفیت جزیره کیش آگاه شوند، می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.
ناطقان: مراسم تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد کیش با حضور رئیس سازمان غذا و دارو و مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزار شد.

محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو در این مراسم گفت: پتانسیل‌های خوبی در حوزه دارو در جزیره کیش وجود دارد و در بحث تولید و تورسیم سلامت می‌توانداز ظرفیت‌های این جزیره استفاده کرد.

وی عنوان کرد: اگر سالهای قبل از ظرفیت‌ها استفاه می‌شد امروز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه بودیم. در حوزه کالاهای سلامت محور از سال‌های قبل از انقلاب تمرکز در نقاط مرکزی دیده شده است و زمان آن رسیده که از فرصت‌ها استفاده کنیم و از ظرفیت مناطق آزاد و‌مرزی به نحو احسن استفاده کرد.

شانه‌ساز افزود: در تجهیزات پزشکی ظرفیت خوبی داریم؛ برخی شرکت‌ها صادرات به اروپا انجام می‌دهند که اگر آنها از ظرفیت جزیره کیش آگاه شوند می‌توان در راستای اهداف کلان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: سربازان سلامت علی رغم تحریم‌ها، در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند و امیدواریم از ظرفیت تولید داخل برای جنگ در این جبهه استفاده کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین