کد خبر: ۲۳۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
رئیس سازمان صمت زنجان گفت: به میزان مورد نیاز لاستیک در استان زنجان وجود دارد و هیچ گونه کمبودی در این زمینه نداریم و قیمت آن هم افزایش نیافته است.
ناطقان: ناصر فغفوری اظهار کرد: در ارتباط با تأمین کالاهای اساسی نظارت‌های لازم در استان وجود دارد و مشکلی در این رابطه در زنجان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 10 جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده است، اضافه کرد: در این جلسات تصمیمات مربوط به تنظیم بازار و نظارت بر کالاهای اساسی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از تصمیمات استانی مربوط به تعیین قیمت مرغ بود، بیان کرد: در همین راستا مقرر شد، هر کیلوگرم مرغ 10 هزار و 750 تومان و قیمت مرغ گرم (آماده طبخ) برای مصرف کننده با قیمت 15 هزار و 750 تومان در سطح واحدهای صنفی استان عرضه شود.

فغفوری ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد، شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صمت اقدام و قطعه‌بندی مرغ تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحدهای قطعه‌بندی ممنوع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در زمینه عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب عنوان کرد: با توجه به نظارت‌های صورت گرفته، هم اکنون گوشت مرغ با قیمت مصوب در همه واحدهای پروتئینی و فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت صادرات هرگونه فرآوری محصول مرغ، پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آتی شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

فغفوری همچنین در ارتباط با بحث لاستیک نیز گفت: میزان لاستیک مورد نیاز در انبارهای اداره کل راهداری استان موجود است و هیچ گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد.

وی درباره افزایش احتمالی قیمت لاستیک تصریح کرد: تاکنون هیچ اعلامی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و یا ستاد تنظیم بازار کشور، مینی بر افزایش قیمت لاستیک صورت نگرفته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه وجود ندارد.
منبع: فارس
برچسب ها: لاستیک ، گران ، مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین