کد خبر: ۲۳۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست‌ودوم تیرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۰۰ تومانی داشته است.
ناطقان:  صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست‌ودوم تیرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۰۰ تومانی داشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ و ۲۵۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ و ۵۵۰ هزار تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

برچسب ها: دلار ، یورو ، ناطقان ، قیمت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین