کد خبر: ۲۳۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
نخست‌وزیر لبنان با رد استعفای دولت اعلام کرد که با یک‌سری برنامه‌های مربوط به بهبود اوضاع معیشتی در تلاش برای کم کردن بار و رنج‌های مردم هستیم.
ناطقان:  به نقل از پایگاه خبری النشره «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان در دیدار با شیخ «عبداللطیف دریان» مفتی اهل سنت این کشور اظهار داشت که ما از خلال روش‌هایی همچون کمک‌های مالی که به خانواده‌های کم‌درآمد که در حال حاضر تعدادی از این خانواده ها برآورد شده‌اند در تلاش برای کم کردن بار و رنج‌های مردم هستیم.


وی اشاره کرد که علاوه بر این 1200 میلیارد برای بخش صنعت و 500 میلیارد برای پروژه‌های مخصوص مدارس و سبد غذایی خانوارها در نظر گرفته شده است.

دیاب در خصوص مذاکرات با صندوق بین‌المللی پول تصریح کرد که درباره اصلاحات اساسی مناسب و برنامه‌‌هایی که لازم است درخصوص آنها با هیئت صندوق بین‌المللی پول به توافق برسیم٬ با اعضای آن صحبت خواهیم کرد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین