کد خبر: ۲۳۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
رسانه‌های انگلیسی از مرگ یک جوان سی ساله در لندن بر اثر تیراندازی خبر دادند.
ناطقان: به نقل از دیلی اکسپرس، بر اثر تیراندازی در لندن پایتخت انگلیس، بار دیگر یک مرد بر اثر تیراندازی در لندن پایتخت انگلیس خبر دادند.

طبق گزارش دیلی اکسپرس، سازمان امداد رسانی لندن امروز یکشنبه حوالی ساعت ۲ بامداد به وقت محلی با پلیس کلان شهر لندن تماس گرفت و از افتادن مردی در منطقه پنج (Penge) خبر داد.

بر طبق گزارشها، فرد هدف گرفته شده در صحنه حادثه جان باخته بود. هم اکنون کارآگاهان در حال انجام تحقیقات هستند و معتقدند این مرد بر اثر جراحت‌های وارده ناشی از تیراندازی جان خود را از دست داده است.

همچنین هویت این مرد که به نظر می‌رسد ۳۰ ساله باشد، هنوز مشخص نشده است. تا بدین لحظه هنوز کسی دستگیر نشده است.
همچنین صحنه جرم در دست بررسی است و آزمایش‌های پزشکی قانونی نیز در حال انجام است.

از سوی دیگر، پایگاه دیلی میل نیز اعلام کرد پلیس تحقیقاتی را در خصوص قتل مردی ۳۰ ساله که با سلاح سرد کشته شده و نیز مجروح شدن فردی دیگر به ضرب چاقو در جنوب لندن آغاز کرده است.

طبق اعلام دیلی میل، این فرد سی ساله با ضربات چاقو در شرق لندن تنها چند ساعت پیش از آنکه فردی دیگر به ضرب گلوله در پایتخت کشته شود، به قتل رسیده است.

همچنین گزارش شده پلیس بلافاصله در این مورد نیز خود را به محل حادثه در «کنینگتون» در شرق لندن در حوالی ساعت ۱۰ شب رسانده است.

همچنین بر اساس گزارش دیلی میل، در همان شب، جوان ۲۶ ساله دیگری بر اثر ضربات چاقو به بیمارستان منتقل شد.
این گزارش‌ها در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته نیز پسربچه‌ای ده ساله در «منچستر بزرگ» به شکلی وحشتناک هدف ضربات با سلاح سرد قرار گرفته بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین