کد خبر: ۲۳۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
خرید تضمینی گندم در کشور در طیِ ۱۰۰ روزی که از تحویل اولین محموله‌ها به مراکز خرید می گذرد، به بیش از ۵ میلیون تن و ارزش آن به ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.
ناطقان: از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، مشاور فرهنگی رسانه و مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان این که ۱۰۰ روز از آغاز خرید تضمینی گندم گذشته است، اظهار کرد: تاکنون ۵ میلیون ۳۵۰ هزار تن از این محصول خریداری شده است.

سیدمحمدتقی طباطبایی افزود: خرید امسال نسبت به سال گذشته در همین زمان ۱۲ درصد رشد دارد و هم اینک در ۳۱ استان خریداری می‌شود.

طباطبایی ارزش گندم‌های خریداری شده را ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تعداد ۸۶۱ هزار و ۶۵۵ محموله توسط ۳۰۵ هزار و ۴۰۲ گندم‌کار تاکنون به مرکز خرید تحویل داده شده است.

او از پرداخت ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به گندم‌کاران خبر داد و افزود: همچنین در سال جاری ۲۵۷ هزار تن دانه‌ی روغنی کلزا نیز به ارزش ۱۱۵۲ میلیارد تومان از کلزاکاران خریداری شده است.

طباطبایی گفت: طی هفته گذشته ۲۴۰ هزار ۸۰۹ تن گندم و ۲۱۴ هزار و ۳۸۹ تن آرد در از طریق سامانه‌های سیفا و سامانه آرد به فروش رفته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین