کد خبر: ۲۳۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
نیروهای ارتش وابسته به انصارالله یمن امروز دوشنبه از عملیات نظامی گسترده در عمق خاک عربستان و هدف گیری پایگاه‌های نظامی و مراکز مهم در "أبها" و "جیزان" و "نجران" با موشک‌های بالستیک و هواپیماهای مسیریاب خبر داد.
ناطقان: به گزارش المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان عملیات نظامی گسترده پایگاه‌های نظامی و آشیانه هواپیماها و تاسیسات نفتی در خاک عربستان را هدف گیری کردند.

وی گفت: ارتش یمن پایگاه "خمیس مشیط" و مقر عملیات ائتلاف سعودی در أبها و فرودگاه‌های نجران و جیزان را هدف حمله قرار داد.

سخنگوی ارتش یمن همچنین گفت که این حملات هوایی بیش از ۷ ساعت به طول انجامید و به تخریب شماری از هواپیماهای عربستان و کشته و زخمی شدن برخی افسران و نظامیان سعودی انجامید.

 وی خاطرنشان کرد: این حملات تا تحقق آزادی و استقلال یمن ادامه خواهد یافت و نیروهای مسلح یمن تردیدی در اجرای عملیات‌های دردناک بعدی نخواهند داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین