کد خبر: ۲۳۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : انتخاب با خود شماست، ماسک ساده را برای مقابله با کرونا انتخاب می‌کنید یا می‌خواهید از ماسک اکسیژن بیمارستان‌ها یا لوله‌های تنفسی استفاده کنید.
ناطقان: مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر استفاده از ماسک در برابر ویروس کرونا، گفت : فعلا تنها راه برای مقابله با این ویروس استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مکرر دست‌ها است.

او خطاب به افرادی که به دلیل گرمای هوا از زدن ماسک خودداری می‌کنند، گفت : انتخاب با خود شماست، ماسک ساده را انتخاب می‌کنید یا از ماسک اکسیژن بیمارستان‌ها یا لوله‌های تنفسی، بهانه خفه شدن در استفاده از ماسک ساده با توجه به گرمای هوا و یا به هر بهانه‌ای دیگر جایز نیست، چرا که خفگی واقعی را میلیون ویروس کرونایی مستقر در ریه‌ها ایجاد می‌کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: می‌توان از ماسک خانگی نیز استفاده کرد، مهم این است بین مرگ و زندگی حائلی ایجاد کنیم.

او با اشاره به همراهی خوب شهروندان در راستای استفاده از ماسک، گفت: بهتر است برای حفظ سلامتی خود از ماسک ساده یا هر نوعی دیگر از ماسک استفاده کنید تا نیازمند به ماسک‌های اکسیژن در بیمارستان‌ها نشوید.

محمدی از مردم خواست در مجالس عزا و عروسی برای جلوگیری از چرخه انتقال ویروس کرونا شرکت نکنند و افزود: شرکت در اجتماعات به خصوص در فضای بسته بسیار خطرناک است و کافی است تنها یک نفر دناقل کرونا باشد تا سلامتی تک تک افراد شرکت‌کننده را تهدید کند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین