کد خبر: ۲۳۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تا کنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از این تعداد ۳۵ نفر فوت کرده‌اند.
ناطقان: مرتضی ضامنی افزود: ‌در پی تشدید کرونا، اجرای طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی شهری کشور برای رانندگان تاکسی و مسافران اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه رانندگان تاکسی در بیشتر موارد از ماسک و دستکش استفاده می کنند، اما در صورتیکه از ماسک استفاده نکنند با آنها برخورد خواهد شد و توسط بازرسان تاکسیرانی و کمیته انظباطی به این تخلف رسیدگی می شود.

ضامنی در پاسخ به این سووال که این برخورد شامل چه مواردی است، گفت: رسیدگی در کمیته انظباطی از تذکر شروع می شود و همچنین متناسب با تخلف، این کمیته می تواند با تکرار آن، جرائم مالی متناسب با نظر کمیته را پیش بینی کند.

وی افزود: تاکید بر این است که مسافران تاکسی نیز از ماسک استفاده کنند زیرا رانندگان تاکسی از اقشار در معرض خطر هستند و مسافران برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند تا چرخه استفاده از ماسک کامل باشد و شاهد مشکلات کمتری در این خصوص باشیم.

ضامنی ادامه داد: در اویل شروع کرونا در جامعه برای تهیه ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده مشکلاتی وجود داشت اما اکنون در این خصوص مشکل چندانی نیست، بخشی از این اقلام توسط راننده های تاکسی و بخشی هم توسط شهرداری ها متناسب با اعتباراتشان تامین می شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص استقبال مردم برای استفاده از ناوگان تاکسیرانی در روزهای کرونایی گفت: در اواخر اسفند سال گذشته و همچنین اوایل فروردین امسال با کاهش ۷۰ درصدی استفاده از تاکسی مواجه بودیم، اما اکنون میزان استفاده مسافران از تاکسی افزایش یافته و تقریبا به شرایط عادی بازگشته است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین