کد خبر: ۲۳۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
در پی مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، شهرداری تهران محدودیت‌های یک هفته‌ای جدید برای شهر تهران به دنبال اوج گیری کرونا در پایتخت و قرار گرفتن تهران در وضعیت هشدار را اعلام کرد.
ناطقان:  بر اساس اعلام دوشنبه شب سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران این محدودیت ها که به مدت یک هفته اعمال خواهد شد به شرح ذیل است:


همه دانشگاه ها، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته تعطیل هستند.
همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها ممنوع است.
باشگاه های ورزش های پربرخورد، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی نیز بر اساس این دستورالعمل به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین