کد خبر: ۲۳۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به دنبال استخدام چهارمین سرمربی فصل خود است‌.
ناطقان: تیم ماشین‌سازی تبریز که ابتدای فصل را با رسول خطیبی درخشان آغاز کرد و استقلال تهران را در هر دو بازی رفت و برگشت شکس داد و با برتری برابر تراکتور و تساوی برابر پرسپولیس چشم‌ها به سمت سبز شهر تبریز چرخاند، ولی به یک باره رسول خطیبی بار سفر به اراک بست‌.

احد شیخ‌لاری بازیکن سال‌های دور تراکتور و ماشین‌سازی که ابتدای فصل سرپرست و چند بازی سرمربی موقت تراکتور بود به یک باره سرمربی سبزپوشان شد ولی نتایج دور انتظار وی با کسب ۲ تساوی و ۴ باخت، پرونده وی در این تیم را بست.

ماشین‌سازان که سومین خط دفاعی ضعیف  لیگ برتر را بعد از شاهین بوشهر و پیکان دارند به فکر مربیانی افتادند که در بخش دفاعی عملکرد بهتری دارند و رضا مهاجری که سال قبل در همین ماشین‌‌سازی یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را داشت و وحید بیاتلو از نود ارومیه که بهترین خط دفاعی لیگ یک را دارد دو گزینه زنوزی برای ماشین‌سازی شد.

با انتخاب مهاجری هواداران ماشین‌سازی به بقا در لیگ برتر که این هفته برای تبریزی‌ها خطرناک هم شده، امیدوار شدند ولی مهاجری که با قرعه بد با دو تیم مدعی فولاد و پرسپولیس بازی داشت هر دو بازی را واگذار کرد تا با استعفای شبانه، شائبه قبول مربیگری تیم های گل گهر و یا پدیده را ایجاد کند..

از تبریز خبرهای مبنی بر مذاکره با سیروس دین‌محمدی کمک مربی نساجی، هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم و صمد مرفاوی مربی سابق صبای قم حکایت دارد که با توجه به رزومه این مربیان علاقه‌مندان این تیم پرطرفدار را نگران کرده است .

برخی شواهد نشان می دهد که حتی هومن افاضلی که تا همین دیشب سرمربی پارس جنوبی بود و بعد رای بازی استقلال پارس جنوبی استعفا داد به یک باره در فرودگاه تبریز دیده شده تا زمزمه‌های انجام مذکرات با ماشین‌سازی قوت بگیرد

باید منتظر ماند و دید بالاخره سرمربی تیم یادهم جدول که با منطقه خطر تنها ۵ امتیاز فاصله دارد و سومین تیم دفاعی ضعیف لیگ برتر است به چه کسی سپرده خواهد شد‌.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین