کد خبر: ۲۳۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
جلسه هماهنگی خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان و با هدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار بورس برگزار شد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه هماهنگی خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با هدف بررسی آخرین وضعیت دو باشگاه برای واگذاری سهام به بازار سرمایه در حالی عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، شمس معاون خصوصی‌سازی، مهدی علی‌نژاد و فرامرزیان معاونین وزارت ورزش و جوانان و مدیران دو باشگاه حضور داشتند.

در این جلسه آخرین وضعیت دو باشگاه در راستای واگذاری قانونی مالکیت ورزشگاه‌های متعلق به پرسپولیس و استقلال، صورت وضعیت‌های مالی و دیگر موارد مرتبط بحث و بررسی صورت گرفت.

جلسات خصوصی‌سازی این دو باشگاه از 18 فروردین ماه به صورت هفتگی برای تسریع در فرآیند واگذاری سهام این دو باشگاه، با حضور سلطانی‌فر برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین