کد خبر: ۲۳۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
معاون شهردار تهران از ابتلای ۶۶۸ نفر در شهرداری تهران به کرونا خبر داد و گفت: فردا دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.
ناطقان: حامد مظاهریان معاون شهردار تهران درباره آمار مبتلایان به کرونا در شهرداری تهران اظهار داشت: تا کنون ۶۱ هزار و ۱۵۸ نفر از کارکنان در طرح غربالگری کرونا شرکت و ۱۴ هزار و ۵۵۸ نفر به واحد آزمایش خون و اسکن ریه معرفی شدند که پس از آزمایشات مشخص شد که ۶۶۸ نفر درگیر این بیماری هستند.

 وی افزود: از همان روزهای ابتدایی گسترش این اپیدمی، بحث غربالگری کارکنان در دستور کار قرار گرفت و تا کنون ۱۴ نفر از همکاران را به دلیل این بیماری از دست داده‌ایم.

 معاون شهردار تهران با بیان اینکه اکنون شهر تهران دیگر بار در مرحله هشدار قرار دارد، گفت: شهردار تهران و کارکنان شهرداری با جان و دل تلاش دارند تا اقدامات لازم برای خروج تهران از این روزهای سخت را به عمل آورند.

وی بیان داشت: در این میان حفظ سلامت کارکنان شهرداری از اولویت بالایی برخوردار است چراکه در مسیر این مبارزه نفس گیر خادمان شهر باید برای ادامه خدمت سالم و مهیا بمانند، لذا به منظور حفظ سلامت محیط کار، فردا دستورالعمل جدیدی برای کاهش تراکم کارکنان در محیط کار ابلاغ خواهد شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین