کد خبر: ۲۳۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
ساکنان شهر قامشلی با برگزاری تجمعی در این شهر، علیه تحریم های ظالمانه آمریکا و قانون موسوم به سزار شعار دادند و خواستار خروج نظامیان آمریکایی از اراضی سوریه شدند.
ناطقان: به نقل از سانا، ساکنان شهر قامشلی با برگزاری تجمعی در این شهر واقع در شمال سوریه علیه تحریم های ظالمانه آمریکا و قانون موسوم به سزار شعار دادند و خواستار خروج نظامیان ترکیه‌ای و آمریکایی از اراضی سوریه شدند.

در این تظاهرات از ارتش سوریه و اقدامات آن در پاکسازی سوریه از لوث تروریست ها و بیرون راندن اشغالگران حمایت به عمل آمد و بر بازسازی ویرانی های که جنگ علیه سوریه به دنبال داشته است، تاکید شد.

فراس فرح از شرکت کنندگان در این تجمع ضد آمریکایی، گفت: ما خواستار خروج اشغالگران ترکیه ای و آمریکایی از سوریه هستیم.

واثق العاکوب یکی دیگر از ساکنان شهر قامشلی بیان کرد: من به این خاطر در این تجمع اعتراض آمیز شرکت کرده ام تا مخالفت خود را با حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و ترکیه ای در اراضی سوریه اعلام کنم.

جاسم شتیوی از دیگر شرکت کنندگان در این تجمع ضد آمریکایی اعلام کرد: اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای باید از اراضی سوریه خارج شوند.

فائزه القادری رئیس یک مرکز فرهنگی در قامشلی هم گفت: قانون سزار ظالمانه است و آنها حق ندارند که ما را از زندگی محروم کنند. ما خواستار خروج نیروهای آمریکایی و ترکیه ای از اراضی کشورمان هستیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین