کد خبر: ۲۳۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: سارق زورگیرحرفه ای بانوان با ۲۸ فقره سرقت در شهرستان فردیس در این استان دستگیر شد.
ناطقان: سرهنگ محمد نادربیگی گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از بانوان که سارقان با استفاده از خودروهای مسروقه اقدام به زورگیری و سرقت گوشی آنها در سطح شهر می کردند بررسی پرونده به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارق در هنگام سرقت با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید و ایجاد رعب و وحشت در سوژه های خود کرده و در صورتی که مالباختگان در برابر او مقاومت می‌کردند با ایجاد ضرب و شتم اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم باارزش آنها کرده و سپس به وسیله خودروهای سرقتی متواری می‌شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد : کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به‌کارگیری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه دار خودرو را در این پرونده هستند با شناسایی مخفیگاهش وی را تحت نظر قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه در یک مرکز تجاری در شهرستان فردیس نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

طی بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی قطعات خودرو و لوازم الکترونیکی سرقتی، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی البرز افزود: سه دستگاه خودروی سرقتی نیز از سارق کشف شد که به ۲۸ فقره سرقت به شیوه زورگیری از بانوان و چهار فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

وی بیان داشت : ارزش ریالی اموال سرقت شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده و تاکنون هشت نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.

نادربیگی یادآور شد : برابر دستور بازپرس شعبه ۲۶ دادسرای عمومی و انقلاب کرج تصویر این سارق بدون پوشش منتشر می‌شود، چنانچه افرادی توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند به آدرس کرج میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین