کد خبر: ۲۳۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
سرهنگ مرادی گفت: ۱۵ واحد پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضایی پلمب شدند.
ناطقان: سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران اظهار کرد: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و اوج گیری پیک دوم این بیماری در کشور، برابر تدابیر انجام شده مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی صنوف و باشگاه‌های ورزشی و همچنین مراکز عرضه قلیان در قهوه خانه‌ها و سفرخانه‌های سنتی و ... روز گذشته در راستای ارتقای سلامت عمومی شهروندان، اولین طرح نظارتی مشترک بین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و ادارات بهداشت مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با محوریت بازدید از باشگاه‌های بدنسازی و قهوه خانه‌ها اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح مشترک، ماموران در ۲۴ ساعت گذشته از واحد‌های صنفی و مراکز عرضه قلیان در نقاط مختلف تهران بازدید کردند، گفت: در این رابطه از ۴۶ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که ۱۵ واحد پس از احراز تخلفات و عرضه غیر مجاز قلیان و عدم رعایت دستورالعمل و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا با دستور قضایی پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در پایان با بیان اینکه این طرح مشترک در روز‌های آتی با شدت و جدیت بیشتری اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت ماموریت‌های پلیس است و شهروندان می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

برچسب ها: واحد صنفی ، پلمپ ، متخلف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین