کد خبر: ۲۳۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
انصارالله یمن ضمن محکوم کردن ایجاد مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ماهان، اعلام کرد، «رژیم جنایتکار آمریکا» عرف و قانون بین‌الملل را زیر پا گذاشته است.
ناطقان:  جنبش انصارالله یمن مزاحمت دو جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه را محکوم کرد و آن را تجاوز آشکار و نقض توافقنامه‌های بین‌المللی خواند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»،  در این بیانیه آمده است: عربده‌کشی آمریکا و ادامه مستمر نقض حاکمیت سوریه، شیوه‌ای خصمانه و رفتاری وحشیانه از رژیم جنایتکار است که تمامی عرف و قانون بین‌الملل را زیر پا گذاشته است.

انصارالله در ادامه بر گزینه مقاومت به عنوان قویترین و موثرترین تأکید کرد و افزود، مقاومت، کشورهای استکباری را مجبور خواهد کرد که به ملت‌ها احترام بگذارند و به حقوق و حاکمیت اراضی آنها تعدی نکنند.

این جنبش در ادامه بر همبستگی با تمام آزادگان جهان در رد طرح‌های ویرانگر آمریکایی-صهیونیستی تأکید کرد.

انصارالله یمن در ادامه شهادت مجاهد «علی کامل محسن» در حمله هفته گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به سوریه را به «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله تسلیت گفت.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته دو جنگنده آمریکایی برای پرواز ۱۱۵۲  خطوط هوایی ایران از مبدأ تهران به مقصد بیروت، در حریم هوایی سوریه مزاحمت ایجاد کردند.

خلبان هواپیمای ایرانی نیز مجبور شد ارتفاع هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین