کد خبر: ۲۳۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
جمعی از سفرای کشورهای خارجی در پایان ماموریت خود و یا به مناسبت آغاز ماموریتشان در ایران، با محمد جواد ظریف دیدار کردند.
ناطقان: کارلوس آنتونیو ریکو د ا کوستا نوس سفیر جدید پرتغال در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

در دیدار عصر امروز لوئیس فیلیپ فرناندز د لا پنا سفیر جدید اسپانیا در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم، سفیر اسپانیا در آغاز ماموریت خود در کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را به محمد جواد ظریف تسلیم کرد.

خرمان آلخاندرو اورتگا آلمیدا سفیر اکوادور در جمهوری اسلامی ایران هم در پایان ماموریت خود در کشورمان بعد از ظهر امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و خداحافظی کرد.

لوبومیر گلیان سفیر اسلواکی در کشورمان هم در پایان ماموریت خود در ایران بعد از ظهر امروز با ظریف دیدار و خداحافظی کرد.

لارس نوردروم سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران هم در خاتمه ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه  دیدار و خداحافظی کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین