کد خبر: ۲۴۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با وزیر کشور عراق دیدار و گفت وگو کرد.
ناطقان: به نقل از بخش عربی شبکه العالم، مصطفی مرادیان، وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با عثمان الغانمی، وزیر کشور عراق دیدار و گفت وگو کرد.

وابسته نظامی کشورمان در عراق در این دیدار در رابطه با مشکلات سفر میان دو کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیچیده شدن سفرهای ضروری برای اتباع دو کشور، بر لزوم به کارگیری راه های موجود برای تسهیل مسافرت و همچنین فعالیت های تجاری در گذرگاه های دو کشور تاکید کرد.

مصطفی مرادیان همچنین بر ضرورت گسترش و تعمیق روابط میان ایران و عراق تاکید کرد.

از سوی دیگر الغانمی بر اهمیت روابط میان وزارت کشور ایران و عراق تاکید کرد و گفت که عراق آماده گسترش روابط با ایران و استفاده از تجربه‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری و تکنولوژی به منظور مبارزه با جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و تروریسم از طریق کمیته های تخصصی است.

وزیر کشور عراق خاطرنشان کرد که نخست وزیر این کشور تلاش هایی انجام داده است و مرز های زمینی و هوایی به منظور تسهیل مسافرت ها و گسترش فعالیت های تجاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی بازگشایی خواهند شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین