کد خبر: ۲۴۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
بنا به پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با صدور حکمی از سوی سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ محمود سزاوار به عنوان رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس منصوب شد.
ناطقان: متن این حکم به شرح ذیل است:


برادر ارجمند؛ جناب سرهنگ محمود سزاوار
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس» آن بنیاد منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)  و  با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، مدیریت جهادی و عمل انقلابی نسبت به وظایف محوله اقدام نمایید.
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

گفتنی است، سرهنگ محمود سزاوار، سوابقی همچون مدیر رادیو و تلویزیون آجا، رئیس اداره روابط عمومی ارتش و جانشین معاونت فرهنگی و روابط عمومی آجا را در کارنامه خدمتی خود دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین