کد خبر: ۲۴۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
رئیس جمهور سوریه امروز با هیات بلند پایه روسیه که به دمشق سفر کرده است، دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
ناطقان: به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز با «الکساندر لاورنتیف» فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به سوریه و «سرگئی ورشینین» معاون وزیر امور خارجه این کشور و هیات همراه آنان دیدار کرد.

الکساندر لاورنتیف مراتب تبریک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به مناسبت موفقیت انتخابات مجلس خلق سوریه که نشانگر حمایت ملت سوریه از خط مشی دولت برای تحقیق ثبات و بهبودی شرایط معیشتی است را به بشار اسد منتقل کرد.

در این دیدار آخرین تحولات سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرفین تاکید کردند: ادامه سیاست های سیاسی و اقتصادی خصمانه برخی از کشورها نسبت به ملت سوریه و دخالت مداوم این کشورها در امور داخلی سوریه عامل اصلی ادامه حضور گروه های تروریستی در برخی از مناطق سوریه است که به تضعیف ثبات و تهدید زندگی و معیشت سوری ها و کل منطقه می انجامد.

طرفین بر عزم خود برای ادامه و افزایش تلاش های مشترک و ادامه توسعه روابط و انجام تلاش ها برای غلبه بر چالش های ناشی از سیاست های برخی از کشورهای غربی علیه سوریه و کاهش اثرات تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه ملت سوریه و کمک به سوری ها برای مقابله با پیامدهای این تحریم ها و مقابله با شیوع کرونا تاکید کردند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین