کد خبر: ۲۴۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
سازمان جهانی بهداشت دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا در اروپا را اعلام کرد.
ناطقان: تدروس ادهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (پنج شنبه) اعلام کرد که شیوع مجدد کووید ۱۹ در شماری از کشورهای اروپایی و نیمکره شمالی با کاهش توجه جوانان در فصل تابستان مرتبط است.

وی در ادامه افزود: شواهد گویای آن است که جوانان از رعایت محدودیت ها و مقررات بهداشتی در فصل تابستان امتناع ورزیدند و توجه آنها نسبت به این موضوع کاهش یافت. جوانان و کودکان نیز می توانند به این ویروس مبتلا بشوند و از اینرو آن‌ها نیز باید در دوران شیوع کووید ۱۹ توجه زیادی به این بیماری نشان بدهند، ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مطابق با آخرین داده‌های آماری شمار مبتلایان کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۷ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۱۲۰ نفر رسیده و مرگ ۶۷۶ هزار و ۷۵۹ نفر در اثر این بیماری نیز تأیید شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین