کد خبر: ۲۴۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
عناصر وابسته به امارات و عربستان سعودی بار دیگر در جنوب یمن به جان هم افتادند.
ناطقان:  به نقل از القدس العربی، درگیری ها در یمن میان عناصر دولت مستعفی یمن تحت حمایت عربستان سعودی و شورای انتقالی جنوب این کشور تحت حمایت امارات مجدداً از سر گرفته شد.

این در گیری ها که بنا به ادعای عربستان سعودی در جهت تلاش های ریاض برای خاموش کردن آن طی دو روز گذشته متوقف شده بود مجدداً در استان ابین واقع در جنوب یمن شدت گرفت.

پیش از این مقامات سعودی با میانجیگر نشان دادن خود اعلام کرده بودند که اختلافات میان دو طرف حل و درگیری های نظامی میان آن متوقف شده است.

منابع محلی اعلام کردند که عناصر تحت حمایت عربستان و امارات در منطقه الطریه واقع در شمال زنجبار اقدام به تبادل آتش کرده اند.

درگیری میان عناصر دو کشور متجاوز به یمن به امروز و دیروز برنمی گردد بلکه این درگیری ها بر سر گسترش مناطق تحت کنترل آنها در یمن از مدتها قبل آغاز شده و تشدید می شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین