کد خبر: ۲۴۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
رئیس جمهوری فیلیپین یکبار دیگر به مردمش اعلام کرد که ماسک‌های صورت خود را که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا استفاده می‌کنند، با بنزین تمیز کنند و تاکید کرد که اصلا شوخی ندارد!
ناطقان: رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین پیشتر نیز چنین اظهارنظری کرده بود اما مقام‌های این کشور به سرعت حرف‌هایش را اصلاح کرده و گفتند که وی شوخی کرده است.


مقام‌های بهداشتی فیلیپین گفته‌اند که ماسک‌های پارچه‌ای را باید به صورت عادی شست و ماسک‌های جراحی پس از یک بار مصرف باید دور انداخته شوند.

 

اما روز جمعه، دوترته این اظهارات را رد کرده و گفت: آنچه من گفته بودم درست است. به پمپ بنزین بروید و ماسک‌های خود را با بنزین بشویید!

 

مشخص نیست که آیا بنزین می‌تواند ماسک را ضدعفونی کند. تماس طولانی مدت با بنزین می‌تواند مضر باشد و به دلیل اشتعال‌زایی این مایع، احتمال آتش گرفتن آن زیاد است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین