کد خبر: ۲۴۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از لغو طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا تا پایان هفته خبر داد.
ناطقان:  سردار محمدحسین حمیدی دراین باره گفت: برابر مصوبه ستادملی مقابله با کرونا اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا از صبح امروز شنبه در پایتخت متوقف شده و این تصمیم تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. بر این اساس تا آخر هفته تمامی خودروها بدون محدودیت و در هر ساعت از شبانه روز می توانند وارد محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا شوند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ  با بیان اینکه با توجه به اینکه این موضوع سبب تغییر در ساعات پیک ترافیک و حجم ترددها خواهد شد، اظهار کرد که در این راستا ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در معابر و بزرگراه ها در آمادگی کامل خواهد بود تا نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کنند.

وی همچنین از رانندگان نیز خواست که زمان رفت و برگشت خود را طوری مدیریت و تنظیم کنند که در ساعات اوج و پیک ترافیک نباشد.


منبع:جماران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین