کد خبر: ۲۴۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
مربی سابق استقلال توانست تیمش را به عنوان قهرمانی جام حذفی ایرلند شمالی برساند.
ناطقان: میک مک درموت دستیار سابق کارلوس کی روش و علیرضا منصوریان توانست تیمش را به مقام قهرمانی جام حذفی ایرلند شمالی برساند.

مک درموت که در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران، یکی از دستیارهای او بود، قبل از جام جهانی 2018 از تیم ملی جدا شد. در آن زمان مدیررسانه ای تیم ملی اعلام کرد که مک درموت به دلیل داشتن یک پیشنهاد از امارات، تصمیم به جدایی از تیم ملی ایران گرفته است اما پس از مدتی، به عنوان دستیار علیرضا منصوریان و مربی بدنساز استقلال، به این تیم پیوست.

پس از نتایج ضعیف استقلال و کنار رفتن منصوریان، مک درموت به عنوان مربی موقت، وظیفه هدایت استقلال در دیدار با سپیدرود در رشت را برعهده گرفت و اتفاقا آبی پوشان آن بازی را با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

پس از روی کار آمدن وینفرد شفر، به دلیل حواشی موجود در استقلال و درگیری مک درموت با مهدی رحمتی، این مربی از استقلال جدا شد و پس از مدتی دوباره به کادر فنی تیم ملی ایران پیوست.

بعد از عزیمت کی‌روش از ایران و بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی کلمبیا،مک درموت از سوی کی روش به عنوان یکی از اعضای کادر معرفی شده بود که به دلیل عدم تسلط به زبان اسپانیایی توسط فدراسیون کلمبیا مورد پذیرش قرار نگرفت.

میک مک درموت در 31 مارس 2019 رسما وظیفه هدایت تیم گلن توران از شهر بلفاست ایرلند شمالی را برعهده گرفت. او در طی 40 دیداری که وظیفه هدایت گلن توران را برعهده داشت، تیمش را صاحب 22 پیروزی کرد، در 8 دیدار تن به شکست داد و 10 دیدار این تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید.

تیم گلن توران تحت هدایت مک درموت توانست در نیمه نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی از سد کلیفتونویل بگذرد و در دیدار فینال نیز با نتیجه 2 بر یک از سد بالی منا یونایتد گذشت. دیدار فینال در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید تا اینکه رابی مک داید در دقیقه 115 توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند و گلن توران تحت هدایت مربی سابق استقلال و تیم ملی ایران، به مقام قهرمانی جام حذفی ایرلند شمالی دست یافت.

تیم گلن توران از تیم های بزرگ و قدیمی ایرلند شمالی محسوب می شود که 138 سال از تأسیس آن میگذرد. آنها تاکنون 23 بار قهرمان لیگ این کشور شده اند و 23 بار هم به مقام قهرمانی جام حذفی ایرلند شمالی دست پیدا کرده اند. اولین قهرمانی این تیم در لیگ ایرلند به فصل 1893-1894 برمیگردد. از آخرین قهرمانی آنها در لیگ ایرلند بیش از 11 سال میگذرد و گلن تورانی ها امیدوارند در فصل بعد با مک درموت، بتوانند طلسم قهرمان نشدن در لیگ این کشور را بشکنند.

تیم لینفیلد همشهری گلن توران امسال توانست برای پنجاه و چهارمین بار قهرمان لیگ ایرلند شمالی شود تا با اقتدار به عنوان پرافتخارترین تیم باشگاهی در این کشور شناخته شود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین