کد خبر: ۲۴۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری یک خرده فروش حرفه ای مواد مخدر و کشف ۷۰۰ گرم حشیش از مخفیگاهش خبر داد.
ناطقان: سرهنگ دوست علی جلیلیان در توضیح این خبر، اظهار کرد: چندی پلیس گزارش‌های متعددی از شهروندان مبنی بر فعالیت مشکوکی فردی در محله نازی آباد دریافت شد و تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

سرکلانتر هفتم بیان داشت: تحقیقات پلیسی آغاز و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که این فرد به تازگی مقداری مواد مخدر تهیه و با پنهان کردن آن در محل سکونتش، مشغول خرده فروشی مواد است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم انجام شد، با گرفتن دستور قضائی تیمی از مأموران عملیات کلانتری نازی آباد برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام که مأموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و مقدار ۷۰۰ گرم حشیش از آن محل کشف کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر کشف مقداری مواد مخدر از مخفیگاه متهم ۶۵ میلیون ریال کشف شد، گفت: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری نازی آباد منتقل و با تکمیل پروند، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین