کد خبر: ۲۴۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در پایتخت خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران اظهار کرد: به منظور ساماندهی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، روز گذشته طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه‌های ۱۰ گانه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران افزود: در اجرای این طرح از ۹۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که به ۴۵ واحد صنفی تذکر داده شد و ۱۶ واحد صنفی نیز به علت تخلف از مقررات ابلاغی پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

وی افزود: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در پایان از استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین