کد خبر: ۲۴۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
به بهانه خرید جدید ناپولی، فهرستی از گرانترین فوتبالیست‌های آفریقایی منتشر شده است.
ناطقان: روز گذشته اعلام شد که باشگاه ناپولی ایتالیا ویکتور اوسیمن بازیکن 21 ساله نیجریه‌ای را از لیل فرانسه به خدمت گرفته است.

اگرچه رقم دقیق این انتقال چندان از سوی رسانه‌ها اعلام نشد اما برخی از سایت‌ها به گمانه زنی در این باره پرداختند و او را یکی از گران ترین بازیکنان آفریقایی حال حاضر فوتبال جهان عنوان کردند.

بر این اساس قیمت این بازیکن با تمام آیتم‌های موجود در قراردادش 96 میلیون دلار عنوان شده که او را در صدر گران ترین بازیکنان فوتبال قاره سیاه قرار می‌دهد.

در رده دوم این فهرست نیکلاس په په قرار دارد. این بازیکن هم فصل گذشته از لیل فرانسه راهی آرسنال شد و 94 میلیون دلار قیمت این بازیکن عنوان شده است.

سدریک باکامبو از ویارئال به بیجینگ گوان با 83 میلیون دلار منتقل شده است و در رده سوم قرار دارد.

بازیکنانی نظیر ریاض محرز، اوبامیانگ، نبی کیتا، اشرف حکیمی، محمد صلاح، حکیم زیاش و سادیو مانه در رده‌های بعدی قرار دارند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین