کد خبر: ۲۴۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
ده‌ها نفر روز جمعه با تجمع در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا، علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار کناره‌گیری وی شدند.
ناطقان: ده‌ها نفر با برگزاری تجمعی در سانفرانسیسکو،‌ علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار کردند.

تظاهرات کنندگان دست‌نوشته‌ها و تابلو‌هایی در دست داشتند که بر روی آن شعارهایی علیه نتانیاهو و اتهاماتی که درباره وی مطرح است، نوشته شده بود.

حاضران در این تجمع تاکید کردند که ادامه حضور نتانیاهو به عنوان نخست وزیر این رژیم، باعث تضعیف دموکراسی در سرزمین‌های اشغالی می‌شود.

این تظاهرات در نزدیکی پل «گلدن گیت» شهر سانفرانسیسکو برگزار شد.

این تظاهرات در حالی برگزار می‌شود که بیش از دو هفته است که ساکنان سرزمین‌های اشغالی مخالف سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به برپایی تظاهرات علیه وی کرده و دامنه این تظاهرات به اطراف منزل او در قدس اشغالی کشیده شده است.

افزایش شمار معترضان در تظاهرات روزانه در اطراف منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی سبب شده تا تدابیر امنیتی ویژه در منطقه محل سکونت نتانیاهو افزایش یابد.

در همین راستا، رسانه‌ها شامگاه جمعه گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی برای رصد تحرکات و حوادث به هنگام تجمع معترضان در اطراف منزل نتانیاهو، اقدام به نصب و استفاده از بالون‌های رصد کرده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین