کد خبر: ۲۴۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
مردم بخش جنوبی ایالت کالیفرنیای آمریکا در مواجهه با آتشی که با بلعیدن اراضی جنگلی، راه خود را به سمت مناطق مسکونی باز می‌کند؛ مجبور به ترک منازل خود شدند.
ناطقان: به نقل از رویترز، نزدیک به ۸ هزار نفر از ساکنین «ریورساید کانتی» واقع در جنوب ایالت «کالیفرنیا» آمریکا، به واسطه وقوع آتش‌سوزی در اراضی جنگلی به وسعت یک هزار و ۶۱۸ هکتار، مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

منطقه‌ای که درگیر حریق شده از سمت شرق، در ۱۲۰ کیلومتری شهر لس آنجلس قرار دارد و آتش به رغم حضور ۳۷۵ مأمور اطفاء حریق، به سرعت در حال پیشروی است.

در حال حاضر، آتش‌سوزی به سمت «برناردینو کانتی» در حال گسترش است و دستور تخلیه ساکنان دو منطقه «پتیتو کانیون» و «اوک گلن» صادر شده است.

حریق از روز جمعه آغاز شده و شرایط آب و هوایی خشک و گرم که با کاهش رطوبت و وزش باد همراه است، بر سرعت انتشار آن می‌افزاید.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین