کد خبر: ۲۴۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی، امروز بارش باران در مناطقی از شمال‌غرب، مرکز، جنوب و جنوب‌شرق کشور رخ می‌دهد.
ناطقان:  کبری رفیعی گفت: امروز در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران و سمنان و مناطق جنوبی کشور از جمله ارتفاعات استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال و ارتفاعات استان هرمزگان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی برای استان‌های واقع در شمال‌غرب کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و به‌تدریج شمال شرق کشور بارش را خواهیم داشت؛ در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب دوشنبه در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، بخش‌هایی از کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

رفیعی با اشاره به اینکه شدت بارش‌های روز دوشنبه در سواحل خزر خواهد بود، عنوان کرد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه در نوار شمالی کشور کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه روی خواهد داد. همچنین از روز دوشنبه تا پایان هفته برای نواحی شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است؛ پدیده‌ای که گاهی همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

وی گفت: بعد از ظهر دوشنبه تا آخر وقت روز سه‌شنبه دریای خزر مواج خواهد بود و ارتفاع موج در این مدت تا دو متر نیز خواهد رسید؛ از روز دوشنبه تا پایان هفته نیز بخش‌های شرقی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود. آسمان تهران نیز امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد، پدیده غالب امروز خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: دمای امروز تهران به ۳۷ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به دیروز افزایش ۲ تا ۳ درجه‌ای را دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین