کد خبر: ۲۴۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
دانشمندان ریاضی با بکارگیری فرمول های ریاضی توانستند بهترین و بدترین سن برای ازدواج را محاسبه کنند.
ناطقان: کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافتند ازدواج و تشکیل خانواده در برخی از سنین موفقیت آمیزتر از سنین دیگر است و این موضوع می تواند مسبب پایداری و دوام زندگی خانوادگی شود.
 
متخصصان دانشگاه یوتا در آمریکا با بررسی بر روی گروه زوج های داوطلب در رده های سنی مختلف دریافتند بهترین زمان برای ازدواج در فاصله سنین 28 الی 32 سالگی است.
 
معمولا زوج هایی که در این بازه سنی ازدواج می کنند به احتمال بسیار کمتری در پنج سال اول زندگی مشترک خود طلاق می گیرند.
 
کارشناسان خطرناکترین بازه زمانی برای ازدواج را در سنین 45 الی 49 سال عنوان کردند. در این سنین شخصیت افراد به خوبی شکل گرفته و به سختی تغییر می کند. اگر فرد تا آن زمان ازدواج نکرده باشد به نوعی به زندگی به تنهایی عادت کرده و پذیرفتن یک فرد جدید با عادات و روحیات تازه و شاید متفاوت کمی برایش سخت است و نیاز به انعطاف پذیری و گذشت در برخی زمینه ها دارد.
 

 کارشناسان پنج سال اول زندگی هر زوج را دوره پر فراز و نشیب می دانند که لازم است زوج ها با فداکاری، گذشت و تفاهم این دوره را پشت سر بگذارند.
 
معمولا زوج هایی که بیش از 5 سال با یکدیگر زندگی کرده اند کمتر دچار بحران عاطفی و تمایل به طلاق از نوع توافقی می شوند.
 
کارشناسان دانشگاه یوتا این نتایج را با شبیه سازی های رایانه ای و دسته بندی های آماری و برآورد میانگین موفقیت در ازدواج بدست آورده اند و براساس مدل های آماری به این نتیجه رسیدند که بهترین زمان بین سنین 28 تا 32 سالگی است.
 
با این حال کارشناسان به جوانان توصیه می کنند با مثبت اندیشی و حضور موفق در جامعه، توجه به وضع ظاهری، اهمیت دادن به تحصیلات و فراگیری دانش و مهارت های جدید شانس خود را برای ازدواج بالا ببرند.
برچسب ها: سن ، ازدواج ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین