کد خبر: ۲۴۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه) ارزش دلار و یورو را اندکی افزایش دادند، اما بازار غیر رسمی شاهد کاهش نرخ این دو ارز بود و بر این اساس هر دلار به بهای ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو به نرخ ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.
ناطقان: بازار ارز امروز (یکشنبه، دوازدهم مرداد) شاهد کاهش قیمت ارزهای معتبر در بازار غیر رسمی بود و این مساله در حالی رخ داد که نرخ اعلام شده در تابلو صرافی های بانکی رشد اندکی نسبت به روز قبل داشت.

، بهای هر دلار آمریکا در ساعت ۱۵ امروز در صرافی‌های بانکی شاهد افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته بود و به نرخ ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید و قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها بدون تغییر نسبت به روز گذشته  ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

یورو نیز همین روند را داشت و ثبت قیمت فروش هر یورو به ارزش ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان در تابلوها، رشدی ۲۰۰ تومانی را نسبت به روز کاری قبل نشان داد و قیمت خرید یورو نیز مشابه روز قبل به قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی معامله شد.

این تغییر نشان می‌دهد روند عمیق‌تر شدن فاصله میان قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی برای سومین روز متوالی ادامه یافته است.

ارزیابی بازار غیر رسمی ارز گویای آن است که نرخ خرید و فروش دلار از حدود ۲۳ هزار ۱۰۰ تومان آغاز شد و در روندی نزولی به حدود ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان هم رسید، اما اکنون در حدود ساعت ۱۵ نرخ خرید و فروش نقدی دلار در بازار غیر رسمی در محدوده ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می شود.

براساس سامانه سنا نیز میانگین بهای فروش دلار و یورو در بازار معاملاتی روز گذشته تغییر قابل توجهی نداشت و در این سامانه برای هر یورو مبلغ  ۲۶ هزار و ۴۷۳ تومان و بهای دلار نیز به رقم ۲۲ هزار و ۸۳۹ تومان ثبت شد.

همچنین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته هر حواله فروش یورو با میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۳۹ تومان به ثبت رسید. بهای فروش حواله دلار نیز میانگین قیمت ۱۸ هزار و ۶۷ تومان را نشان داد که حاکی از ثبات قیمت‌های در این سامانه نسبت به روز کاری قبل خود است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: نرخ ، ارز ، غیررسمی ، دلار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین