کد خبر: ۲۴۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
عضو فراکسیون روحانیون مجلس:
حجت الاسلام باقری بنابی خطاب به افرادی که علیه ملت ایران توطئه می‌کنند و در کشورهای غربی حس امنیت دارند، تاکید کرد: هر شبی که در لندن و نیویورک میخوابید، باید بدانید شاید طلوع را در ساختمان‌های وزارت اطلاعات خواهید دید.
حجت الاسلام باقری عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با "ناطقان" ضمن تجلیل از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری لیدر یکی از شبکه‌های سلطنت طلب گفت: وزارت اطلاعات با دستگیری سرکرده گروهک جنایتکار تندر پیام مهمی به معاندین لانه کرده در غرب داد و فهمیدند موساد، سیا و ام آی سیکس چتر امنی برای ضدانقلاب نیست.

باقری بنابی خطاب به افرادی که علیه ملت ایران توطئه می‌کنند و در کشورهای غربی حس امنیت دارند، تاکید کرد: هر شبی که در لندن و نیویورک میخوابید، باید بدانید شاید طلوع را در ساختمان‌های وزارت اطلاعات خواهید دید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هوشیاری دستگاه های امنیتی برای خنثی سازی فتنه های دشمن گفت: دشمنان وطنی و غیروطنی در سراسر دنیا شبانه روز تلاش می‌کنند تا فضای ایران اسلامی را چه ازنظر امنیتی و چه سیاسی و اقتصادی متشنج کنند و لازم است با چشمانی بیدار نسبت به رصد و دفع فتنه ها اقدام شود و البته مسئولان اجرایی هم باید با تلاش مضاعف در رفع دغدغه های معیشتی مردم، اجازه ندهند دشمن برای توطئه بهانه بدست بیاورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین