کد خبر: ۲۴۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به صحبت‌های امروز با رئیس مجلس، طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری متوقف شده و موضوع از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری می‌شود.
ناطقان: زهره الهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر از توقف طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری خبر داد و نوشت: پیرو صحبتی که امروز در صحن علنی مجلس با رئیس مجلس درباره تعویق کنکور سراسری داشتم، وی ضمن موافقت، گفت که موضوع تعویق را از طریق ستاد ملی کرونا پیگیری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: لذا با قول قالیباف مبنی بر پیگیری، فعلا در مورد طرح دو فوریتی کنکور سراسری دست نگه می‌داریم تا ببینیم پیگیری‌ها نتیجه خواهد داد؟

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان مطلب خود آورده است: کمیسیون آموزش ⁧‫مجلس‬⁩ هم امروز در رابطه با ⁧‫تعویق کنکور سراسری‬⁩ جلسه ای با حضور مسئولان خواهد داشت، قطعا سلامت داوطلبان و خانواده محترم آنها برای مجلس اصل است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین