کد خبر: ۲۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که چاقوکشی در یکی از زندان‌های ایالت جورجیای آمریکا، چهار زخمی بر‌ جا گذاشته است.
ناطقان: بر اساس گزارش مقامات ایالتی، ناآرامی‌های شب گذشته در زندان «وِیر استیت» که زیر مجموعه اداره اصلاحات ایالت جورجیا است، به زخمی شدن دو زندانی و دو نفر از کارکنان این اداره ختم شده است.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «دبلیو.جی‌.ایکس‌.تی»، اداره اصلاحات جورجیا تأکید کرده که ناآرامی‌هایی در این زندان در حوالی ساعت ۱۰:۴۰ شب گذشته (به وقت محلی) رخ داده است.

این گزارش حاکی از آن است که این حادثه تحت کنترل بوده و در‌های این زندان نیز از ساعت ۱ بامداد به وقت محلی بسته شده است.

یک روزنامه محلی گزارش داده که کلانتر این زندان در ساعت ۱۱ شب برای کمک در محل حادثه فراخوانده شده است.

تصاویر منتشر شده از این حادثه در فیس‌بوک که ظاهراً توسط زندانیانی به صورت زنده گرفته شده، نشان می‌دهند که یک زندانی غرق در خون بوده است.  

همچنین روزنامه محلی دیگری به نام «آتلانتا ژورنال کانستیتوشن» گزارش داده که دو نفر از کارکنان این اداره به ضرب چاقو جراحت دیده‌اند.

همین روزنامه چندی پیش گزارش داده بود که یکی از زندانیان این زندان دو هفته گذشته به دلیل مشاجره با یک زندانی دیگر کشته شده بود و تنش‌ها در این زندان به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش یافته بود.

گزارش اداره اصلاحات جورجیان حاکی از آن است که ۲۲ زندانی و ۳۲ نفر از کارکنان این اداره تست کرونای مثبت داشته‌اند.  

رسانه‌های آمریکایی جزئیات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نکرده‌اند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین