کد خبر: ۲۴۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
در آستانه عید سعید غدیر برنامه «کودک شو» ویژه برنامه ای را با حضور هنرمندان تدارک دیده است.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، به مناسبت ایام پیش رو و عید سعید غدیر جمعی از هنرمندان و ورزشکاران کشور در قاب شبکه نسیم و برنامه کودک شو حضور خواهند یافت و با شرکت در برخی از بازی ها و چالش های این برنامه، لحظات مفرحی را رقم می زنند.

بر این اساس محمد حسین کنعانی زادگان و پدرش، رزیتا غفاری، سوسن پرور، سیامک اطلسی، بیوک میرزایی و تورج نصر امشب ۱۲ مرداد در برنامه حاضر خواهند شد.

گروه پازل بند، فاطمه گودرزی و پسر و عروسش، کوروش سلیمانی، علیرام نورایی، نفیسه روشن و آرام جعفری نیز فردا دوشنبه ۱۳ مرداد به برنامه خواهند آمد.

فلورا سام و دخترش، میثم ابراهیمی، فریبا متخصص، نگین معتضدی، حمید گودرزی و میثم ابراهیمی در برنامه سه شنبه ۱۴ مرداد حضور خواهند یافت.

محمد معتمدی، علیرضا خمسه، حمید لولایی، نگار عابدی و دخترش و خواهران منصوریان (شهربانو و سهیلا) جمعه ۱۷ مرداد به برنامه می آیند.

این برنامه هر شب ساعت ٢٣ و جمعه شب ساعت ٢١ به میزبانی پژمان بازغی از شبکه نسیم پخش می شود
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین