کد خبر: ۲۴۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: اولویت‌های این کمیسیون مشخص و طی نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس اعلام خواهد شد.
ناطقان: مالک شریعتی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس، اظهار داشت: جلسه امروز با دستور بررسی نهایی اولویت‌های مد نظر کمیسیون برگزار شد و نتایج بررسی طی نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: این نامه پیرو درخواست دفتر رئیس مجلس برای دریافت اولویت‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس است و رئیس کمیسیون انرژی بر اساس مباحثی که در جلسه مطرح شد، طی نامه‌ای اولویت‌های کمیسیون را برای دفتر ریاست مجلس ارسال خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌هایی که این کمیسیون پیگیری خواهد کرد، گفت: محور اول، پیگیری اشتغال کشور با تأکید بر ظرفیت‌های حوزه انرژی بخصوص کاهش خام‌فروشی و حذف تدریجی آن است که در صنایع پایین‌دستی باید دنبال شود.

شریعتی افزود: محور دوم، تأکید بر خودکفایی صنایع مرتبط با حوزه کمیسیون انرژی در همه زمینه‌ها و حمایت از دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های مرتبط با آن است.

وی تصریح کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده حوزه انرژی، اولویت بعدی کمیسیون انرژی مجلس است و همچنین پیگیری اصلاحات حوزه انرژی در حوزه تقنین و اجرا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توجه ویژه به منابع انسانی حوزه انرژی و توسعه آموزش و تحقیقات عادلانه، اولویت بعدی کمیسیون انرژی مجلس خواهد بود.

شریعتی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس روز سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ تشکیل جلسه می‌دهند و از ساعت ۱۰ صبح جلسه کمیسیون انرژی با حضور وزیر نفت برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان برگزار می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین