کد خبر: ۲۴۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
«آمیت شاه» وزیر کشور هند و حامی سرسخت «نارندرا مودی» نخست‌وزیر این کشور، به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد.
ناطقان: وزیر کشور هند و رسانه‌ها از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای او به ویروس کرونا خبر دادند.

«آمیت شاه» وزیر کشور هند روز یکشنبه (امروز) در پیامی توییتری نوشت: «بعد از بروز علائم اولیه ابتلا به کرونا، من آزمایش انجام دادم و نتیجه آن مثبت شد. وضعیت سلامت من خوب است اما به توصیه پزشکان در بیمارستان بستری شدم».

این وزیر پر نفوذ کابینه دولت هند افزود: «من از همه کسانی که با من طی روزهای اخیر در تماس بودند درخواست می‌کنم که لطفا خود را در قرنطینه قرار داده و آزمایش بدهید».

از سوی دیگر، برخی رسانه‌ها از قبیل شبکه «بلومبرگ» ضمن انتشار خبر ابتلای وزیر کشور هند به کرونا بر روابط نزدیک او با نارندرا مودی نخست‌وزیر تاکید کردند.

هند در هفته‌های اخیر شاهد روند صعودی شیوع ویروس کرونا بود و در حال حاضر در فهرست جهانی کشورهای مبتلا به این ویروس بعد از آمریکا و برزیل در رده سوم قرار گرفته است.

شمار مبتلایان در هند با افزایش ۵۴.۸۶۵ نفری طی امروز یکشنبه به مرز ۱.۷۵۲.۰۰۰ نفر و شمار فوتی‌ها با افزایش ۸۵۲ نفری به۳۷.۴۰۳ تن رسید.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین