کد خبر: ۲۴۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
در گزارش زیر چند ترفند برای طبخ بهتر ته چین به شما آموزش می دهیم.
ناطقان: برای این‌که ته چین شما به صورت قالبی درآید و خوشمزه هم باشد باید نکاتی را رعایت کنید از جمله:

۱- در صورتی که مایلید برنج ته چین به هم بچسبد، لازم است از تخم مرغ کامل استفاده کنید و با افزودن کمی دارچین بوی زهم مرغ و تخم مرغ را بگیرید.

۲- در صورتی که از ماهی تابه رژیمی برای طبخ ته چین استفاده می‌کنید، هنگام دم کشیدن ته چین در آن را باز بگذارید تا زیر آن سرخ شود و در صورت مایل آن را برگردانید تا طرف دیگر ته چین هم بپزد، اگر در ظرف را ببندید، ته چین سرخ می‌شود، اما حالت نرم داشته و خشک نمی‌شود.

۳- برای خوش‌عطر کردن ته چین از کره یا روغن حیوانی استفاده کنید. به این صورت که وقتی ته چین آماده شد، کمی کره یا روغن روی آن بریزید.

۴- ته چین را در ظرفی که ارتفاع کمی دارد آماده کنید. با این روش ته دیگ بیشتر و برشته‌تری دارید.

۵- بهتر است برای تهیه ته چین فقط از زرده تخم مرغ استفاده کنید. به ازای یک تخم مرغ کامل، دو عدد زرده تخم مرغ جایگزین می‌شود.

۶- در تهیه ته چین از ماست چکیده یا خامه‌ای استفاده کنید تا غذا لذیذتر شود. به ازای هر یک لیوان برنج آبکشی شده، یک لیوان ماست نیاز است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین