کد خبر: ۲۴۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
عضو شورای شهر تهران گفت: با لغو اجرای طرح ترافیک، برای شهروندان حق انتخاب بین حمل و نقل عمومی و خودرو‌های شخصی ایجاد شده است.
ناطقان: حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به طور معمول لغو طرح ترافیک به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب کاهش ازدحام در ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد، گفت: یکی از اهداف لغو طرح ترافیک، رفع نگرانی شهروندانی است که نمی‌خواهند در پی شیوع ویروس کرونا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

خلیل آبادی ادامه داد: با لغو طرح ترافیک به شهروندان حق انتخاب داده می‌شود و هر کسی می‌تواند با استفاده از خودروی شخصی یا حمل و نقل عمومی سفر‌های درون شهری خود را انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر آمار دقیقی از کاهش یا افزایش تعداد مسافران مترو و اتوبوس وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که تعداد مسافران حمل و نقل عمومی کاهش یابد و مترو و اتوبوس خلوت‌تر از روز‌هایی شود که طرح ترافیک اجرا می‌شد.

گفتنی است، از زمان ورود ویروس کرونا به کشور همیشه عده‌ای مخالف اجرای طرح ترافیک و عده‌ای موافق با آن بوده‌اند، با شدت گرفتن دوباره کرونا در تهران و قرار گرفتن این شهر در وضعیت قرمز، سرانجام تصمیم به لغو دوباره این طرح گرفته شد و از روز شنبه هفته جاری این طرح لغو شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین