کد خبر: ۲۴۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کانادابا اینکه در روزهای عادی انبوه گردشگران برای شرکت در فستیوال‌های مختلف و تماشای رقابت‌های جایزه بزرگ کانادا به «مونترال» سفر می‌کردند، اما این روزها با وجود بحران کرونا در این شهر کانادایی هم، خبری از گردشگر نیست.
ناطقان: با ادامه یافتن بحران ویروس کرونا، مسوولان شهر «مونترال» دومین شهر بزرگ کانادا در تلاشند با صرف هزینه‌های گزاف و برگزاری نمایش‌های هنری مختلف گردشگری این شهر را بار دیگر احیا کنند و از روزهای باقی‌مانده تابستان برای جذب دوباره گردشگران استفاده کنند.

اما با وجود تمامی این برنامه‌ها، خسارت کرونا برای گردشگری این شهر چشمگیر است.

«نامور» مدیر یک گالری هنری در «مونترال» شرایط کنونی شهر را باورنکردنی توصیف می‌کند.

در طول ۴۰ سال اخیر، مدیر این گالری هنری میزبان هزاران بازدیدکننده از جمله «بیل کلینتون» رئیس جمهور سابق ایالات متحده و «ژاک شیراک» رئیس جمهور سابق فرانسه بوده است، اما با اینکه «نامور» در یک روز گرم تابستانی درهای گالری سه ساعت زودتر از معمول باز کرد حتی یک نفر هم وارد گالری نشد.

در شرایط عادی، سالانه حدود ۱۱ میلیون گردشگر از «مونترال» بازدید می‌کنند، که ۸۰ درصد از آن‌ها از خارج از استان «کبک» به این شهر سفر می‌کنند و حدود ۳ میلیارد دلار آمریکا خرج می‌کنند.

حالا کسانی که وارد کانادا می‌شوند، از جمله گردشگرانی خارجی، باید ۱۴ روز را در قرنطینه سپری کنند؛ بنابراین امسال شمار گردشگران فرانسوی و آمریکایی حاضر در کانادا بسیار کم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین