کد خبر: ۲۴۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
سامح شکری وزیر خارجه مصر با صبری بوقادوم همتای الجزایری خود به شکل تلفنی گفتگو کرد.
ناطقان: به نقل از رای الیوم، سامح شکری وزیر خارجه مصر با صبری بوقادوم همتای الجزایری خود به شکل تلفنی گفتگو کرد.

در این تماس تلفنی، وزیران خارجه مصر و الجزایر موضوعاتی که بر ثبات منطقه و امنیت عربی تاثیرگذار هستند را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

شکری و بوقادوم در این گفتگوی تلفنی درباره انجام دیدار قریب الوقوع میان آن دو برای پیگیری موضوعات مورد اهتمام مشترک بحث کردند.

این در حالی است که روز گذشته سامح شکری وزیر خارجه مصر در جریان تماسی تلفنی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل بر حمایت کشورش از راهکار سیاسی در لیبی تاکید کرده و به تشریح موضع قاهره در حمایت از یافتن راهکار سیاسی برای لیبی به دور از مداخله‌های خارجی به بحث و تبادل نظر پرداخته بود. سامح شکری بر تمایل مصر به هماهنگی بی‌وقفه و منظم با هیأت سازمان ملل در لیبی و پیشبرد راهکار سیاسی در این کشور تاکید کرده بود.وزیر خارجه مصر در جریان این گفت‌وگوی تلفنی با دبیر کل سازمان ملل ضمن تاکید بر نقش کلیدی و مهم سازمان ملل در بحران لیبی، خواستار همکاری با تمامی کشورها به خاطر تحقق اهداف ملت لیبی و خواسته‌های مشروع آنها شده بود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین