کد خبر: ۲۴۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا شدت بارش‌ها برای گیلان و مازندران پیش‌بینی شده است و احتمال آب گرفتگی معابر در این دو روز وجود دارد.
ناطقان: «فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) درباره وضعیت جوی اکنون کشور گفت: امروز هم شاهد رگبار باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات البرز هستیم و دما در نیمه شمالی کشور ٤ تا٦ درجه کاهش خواهد داشت.

وی گفت: بر این اساس بارندگی‌ها در گیلان و مازندران شدت بیشتری دارد و دریای خزر در این مدن مواج است. هم چنین نسبت به آبگرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب هشدار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. هم چنین در نیمه‌ی شرقی کشور به ویژه زابل وزش شدید باد و گرد و خاک پدیده غالب است.

گودرزی از افزایش دمای هوای پایتخت تا٣٨ درجه سانتیگراد خبر داد و گفت: آسمان تهران صاف تا کمی ابری و بعدازظهر وزش باد و در شب با احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین