کد خبر: ۲۴۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی ظرف سه روز آینده و پس از صحه گذاری مراجع ذیربط، در سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو قرار می گیرد.
ناطقان: بابک رحمانی، معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو در حاشیه این مراسم گفت: دومین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو از ۹ مردادماه به مدت سه روز با عرضه پنج محصول و با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه خودرو از طریق سایت فروش ایران خودرو صورت گرفت.
وی ادامه داد: بیش از ۹۸۰ هزار نفر در این مرحله برای ثبت نام اقدام کردند که ۱۴ هزار نفر از آنان در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند. با هماهنگی صورت گرفته، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست استفاده شود.
معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به تاکید کمیته خودروی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در ثبت نام خانواده‌های فاقد خودرو در این طرح، اسامی منتخبان برای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده، به نهادهای ذیربط ارسال شد تا پس از آن، نتایج اعلام عمومی شود.
رحمانی در ادامه گفت: مشخصات پذیرفته شدگان نهایی در دومین طرح فروش فوق العاده، ظرف سه روز آینده در سایت فروش  ایران خودرو  به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: منتخبان نهایی سه روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه قطعی خودرو اقدام کنند. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خودرو در زمان حداکثر سه ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین