کد خبر: ۲۴۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
روزنامه «رکورد» پرتغال صفحه نخست شماره امروز خود را به مهدی طارمی اختصاص داده و از شانس بالای پیروزی پورتو در رقابت با بنفیکا، اسپورتینگ و براگا برای جذب این مهاجم ایرانی خبر داده است.
ناطقان: با پایان رقابت های لیگ فوتبال پرتغال تلاش تیم ها برای جذب بازیکنان مدنظر خود سرعت بیشتری گرفته است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه در فصل اول حضورش در لیگ پرتغال ۱۸ گل به ثمر رساند و به عنوان آقای گلی مشترک دست یافت.

این مهاجم ایرانی حالا یکی از نفراتی است که در نقل و انتقالات پرتغال در کانون توجه قرار دارد و تیم های بزرگ پرتغالی رقابت پنهان و آشکار خود را برای خرید او از ریوآوه آغاز کرده اند.

هرچند از تیم براگا با هدایت «کارلوس کارواخال» به عنوان گزینه جدی مقصد طارمی یاد می شد اما روز گذشته روزنامه «ojogo» پرتغال از علاقه باشگاه اسپورتینگ لیسبون به جذب طارمی و «نونو سانتوس» دو بازیکن تیم ریوآوه خبر داد. البته این روزنامه تاکید کرده بود که خرید این بازیکنان مبلغ بالایی را طلب می کند.

امروز هم روزنامه «record» یکی از معتبرترین نشریات ورزشی پرتغال و اروپا جلد اصلی خود را با عکس و تیتری از مهدی طارمی و سانتوس بسته و خبر از حمله پورتو به سمت این دو بازیکن داده است.

این روزنامه اعلام کرد باشگاه پورتو برای جذب طارمی تیم های بنفیکا، براگا و اسپورتینگ لیسبون را شکست می دهد.

طبق ادعای رکورد، «پینتو داکاستا» رئیس باشگاه پورتو در این رقابت خواهان پیشی گرفتن از دیگر تیم های مدعی برای جذب طارمی و سانتوس شده است؛ دو بازیکنی که با عملکرد خوب خود در فصل گذشته در تیم ریوآوه بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار دادند.

روزنامه رکورد از این دو بازیکن به عنوان «الماس» یاد کرده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین