کد خبر: ۲۴۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
رئیس قوه قضاییه:
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه مدیریت بازار ارز و کنترل قیمت‌ها در بازار ارز را ضروری دانست و افزود:برای برخورد با جنبه های امنیتی و سیاسی اخلال در بازار ارز آماده ایم.این که رفع چالش‌ها و مشکلات کشور را که دشمن تحمیل می‌کند به اتفاق خارجی پیوند بزنیم، خطایی بزرگ است.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه مدیریت بازار ارز و کنترل قیمت‌ها در بازار ارز را ضروری دانست و افزود: این که رفع چالش‌ها و مشکلات کشور را که دشمن تحمیل می‌کند به اتفاق خارجی پیوند بزنیم، خطایی بزرگ است.



رئیس قوه قضاییه افزود: هیچ گرفتاری و چالشی در کشور وجود ندارد جز این که با توان و ظرفیت‌های داخل کشور قابل برطرف کردن است.


رئیس قوه قضاییه گفت: توجه به "ما می‌توانیم"، مهمترین نکته در گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی افزود: میان جریان دموکرات و جمهوری خواه آمریکا هیچ فرقی وجود ندارد و امروز راهکار برون رفت از مشکلات کشور این نیست که آن‌ها را به روی داده‌های خارجی گره بزنیم.
وی افزود: امروز آمریکایی‌ها گرفتار خودشان و بی عدالتی‌ها و نقض حقوق بشر در کشور خود و در دیگر کشور‌های دنیا هستند.



منبع:صداوسیما
برچسب ها: ارز ، اخلال ، ناطقان ، رییسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین