کد خبر: ۲۴۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
به علت نگرانی در مورد فزونی عرضه در بازار، قیمت نفت کاهش یافت، اما همچنان بالای 43 دلار در هر بشکه معامله می‌شود.
ناطقان:  به نقل از رویترز، در معاملات امروز به علت نگرانی در مورد فزونی عرضه در بازار به علت اینکه اوپک و هم پیمانانش از ماه آگوست، قرار است تولید خود را افزایش دهند و همچنین افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 سبب کاهش تقاضا برای نفت می‌شود، قیمت نفت کاهش یافت.

هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با 46 سنت کاهش 43.06 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 52 سنت کاهش 39.75 دلار معامله شد.

برنت، چهارمین ماه افزایشی را در ماه جولای رقم زد و نفت خام آمریکا سومین ماه افزایشی را تجربه کرد، در حالی که هر دو در ماه آوریل به کمترین رقم رسیده بود، آن زمان که جهان به علت شیوع کرونا در قرنطینه فرو رفته بود.

هیرویوکی کیکوکاوا، مدیرعامل بخش تحقیقات اوراق بهادار نیسان گفت: «از آنجایی که قرار است اوپک پلاس از این ماه رقم کاهش تولید خود را کم کنند، یعنی افزایش تولید داشته باشند و همچنین بهبود قیمت نفت احتمالا تولیدکنندگان آمریکا را برای افزایش تولید ترغیب کند، سرمایه‌گذاران نگران فزونی عرضه در بازار هستند.»

«همچنین، نگرانی‌ها در مورد افزایش دوباره شمار مبتلایان به کرونا بر بازارهای نفتی تاثیر گذاشته است.»
منبع: فارس
برچسب ها: نفت ، کاهش ، قیمت ، بشکه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین